SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01385

SZERZŐDÉS CÍME: Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése a Gázmodul-Weisz Kft.-nél

SZERZŐDŐ NEVE: Gázmodul-Weisz Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Konstrukció keretében igényelt kölcsön7 418 500 Ft50,00%
Konstrukció keretében igényelt vissza nem térítendő támogatás5 934 800 Ft40,00%

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretében bevezetésre került egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HR modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A Beszerzés, logisztika a készletekhez kapcsolódó események, folyamatok kezelését, kiszolgálását végzi. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A projektben 22 havi bérletre került az új vállalati portálunk. A projekt sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további fejlesztések megvalósítására.

A projekt befejezési dátuma: 2021.03.26.

SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-1.2.8-20-2020-03126

SZERZŐDÉS CÍME: Termelőeszköz fejlesztés a Gázmodul-Weisz Kft-nél

SZERZŐDŐ NEVE: Gázmodul-Weisz Kft.

FIZIKAI BEFEJEZÉS: 2021.02.10.

Támogatás összege: 69.694.079 Ft

Összköltség: 99.562.970 Ft

Támogatás mértéke: 70 %

A projekt tartalmának bemutatása:

Kapacitásbővítő beruházás a Gázmodul-Weisz Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaságnál az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával. 

A Gázmodul-Weisz Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, 70%-os támogatási intenzitás mellett, 69,6 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el a „ A mikro-, kis- és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések támogatása” című pályázaton a Széchenyi 2020 keretében. A közel 100 millió forintos összköltségvetésű beruházásból a „Termelőeszközfejlesztés a Gázmodul Weisz Kft -nél” című projekt valósul meg.

A projekt célja a vállalkozás gépparkjának bővítése, ezáltal a termelési kapacitás növelése. A növekvő és változó piaci igények megkövetelik a minőségi, gyors és a speciális célú termelést, melynek elengedhetetlen feltétele a korszerű technológiával rendelkező termelő berendezések megléte.

A projekt keretében a vállalkozás korszerűsítette az eszközparkját. 

Az eszközök segítségével a helyszíni szerelési idők jelentősen csökkenthetőek. A szakszerű és biztonságos helyszíni szerelést a kosaras és ollós emelők felhasználásával tudjuk biztosítani. A helyszíni munka hatékonysága nő.

A beruházás célja, hogy az új eszközökkel javuljon a munkavégzés hatékonysága és minősége. A beszerzendő modern eszközök azt a célt is szolgálják, hogy a Kft. lépést tudjon tartani a kor azon követelményeivel, hogy az előre gyártott, előre szerelt eszközöket tudjon az építési munkák helyszínére szállítani. A helyszíni munkavégzés idejét így minimálisra tudja szorítani társaságunk, egyben gépparkunk korszerű és hatékony lesz. A projekteken végzett feladataink során a pályázatban szereplő gépeket eddigi feladatink során béreltük, mely jelentős költséget képviselt (napi bérleti díj, ki és visszaszállítási költségek). Valamint elmúlt években az építőiparban történt fellendülés során előfordult, hogy nem tudtak számunkra gépet biztosítani, ami hátráltatta a munkafolyamatainkat. A gépek megvásárlásával ezek a költségeket szeretnénk megszűntetni.  A piaci igényekhez igazodva szeretnénk újabb feladatok elvégzésére szerződni, melyhez elengedhetetlen, hogy biztosítsuk a technológiai hátteret.

 A projekt keretében a vállalkozás korszerűsítette eszközparkját. A projekt keretében beszerzésre került 6 darab elektromos ollós emelő és 1 db nagy teherbírású gumikerekes kompakt rakodógép. A beruházás segítségével a vállalkozás közel 90 munkahelyet őriz meg. 

Ennek következtében,a beruházás befejeztével alkalmazkodni tudunk az újabb technológiai kihívásokhoz, a változó piaci igényekhez, amelyek további megrendeléseket eredményeznek majd.

A projekt fizikai befejezésének tervezett időpontja 2021. április 30.